DATE. 2010-12-16

En Snorkel

Seriössst, säg ordet snorkel till dig själv några gånger. Jag lovar, du behöver inte säga det fler än tre ggr för att upptäcka att det är ett fruktansvärt roligt ord.

Hur som helst, på schemat hade vi i alla "snorkling vid revet". Vi åkte med en båt som hade glasbotten vilket var otroligt roande. Jag och Christian letade febrilt efter hajar och delfiner, men till ingen nytta. Väl i vattnet såg vi fiskar i alla former och färger, precis som det skulle vara. Mamma följde dock inte med ner i det blå, någon måste ju ta kort.

Som ni kan se så försökte jag mig på en Top-Model pose under vattnet och jag ska tala om för er: Det var svårt och resulterade inte i något annat än massa vatten i näsan. Från och med nu ska jag inte sitta och klanka ner på dem när de tar kort i vatten. Det var inte det lättaste. Men i alla fall, vi var inte där för att vara snygga utan för att ha kul så man får la säga, mission completed ändå.


Sebastian SAYS...

Älskling jag tog studenten i dag.

..................................
POSTED. 2010-12-17 -- 15:50:40
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0