DATE. 2010-12-03

Nu har jag beställt...


Dessa tre kommer snart hem till mig. Jag var egentligen ute efter en väska till min dator men det finns verkligen ingen snygg datorväska för en laptop på 17". Jag har kollat överallt och nej tack, jag vill inte gå runt med en brun 60+ gubbväska. Om någon av er springer på en riktigt stor en, men handtag och hela köret så säg till. Så for now blev det bara lite dekorationer. Väldigt nöjd.

Hemsidan är: Laptop-skydd.se
Kan dock inte rekommendera den ännu då jag inte har fått varorna än... men det kommer!
Julia SAYS...

Fina! jag håller på att fixa några bilder till headern. Dom kommer snart :)

Kram! :D

..................................
POSTED. 2010-12-04 -- 14:22:59
Blogg. http://juuuliiias.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0