DATE. 2010-07-31

Ny i rummet

Jag såg honom i tidningen en gång. Minns inte vilken tidning men jag minns att de inte skrev vart man kunde hitta honom...

Men så en dag när vi var ute och letade efter ett par byxor i storlek 46 till Sebastian, vilket inte går att hitta i Göteborg, så såg jag honom. Han fanns i butiken Village. Jag såg det som ett "sign" som mamma brukar säga. Är det rätt så vet man att det är det. Ja menar, kolla in det förvånade uttrycket han har. Jag blir på gott humör varje gång jag ser honom...

Lollo SAYS...

Har letat överallt efter ugglan.... Slut och säljs inte mer... :( Vill du sälja din någon gång så hojta till! :)

..................................
POSTED. 2012-10-15 -- 19:23:15
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0