DATE. 2010-07-31

Nya musen

Jag blev trött på att hela tiden ha en sladd liggandes på skrivbordet. Den fastnade i allt och såg allmänt ful ut. Så det var på tiden att jag skaffade mig en ny och trådlös mus till datorn. Var först på Mediamarkt och kollade. Men uppenbarligen trodde de att så fort någon vill ha en lite mer feminim mus, ja då ska den vara Uber-liten så att man får kramp när man använder den. Alla söta möss var verkligen pyttesmå. Ville man ha en i en bra storlek så fick man antingen köpa en för 699:- eller nöja sig med en grå/svart revisors-mus.

Men på SIBA hittade jag den, 299:-, lagom stor och trådlös. USB-mottagaren är så liten att man knappt ens ser den och dessutom är det fjärilar på. Love it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0