DATE. 2010-06-10

Good, for a girl!

Det har regnat idag, men vad gör det. Det är ändå varmt som stryk ute. Vi fick gjort mycket idag. Började ju med en sweet tee till frukost. Vid elva kom Shannon hem med Pizza. Kollade konstigt på mig och frågade (ingen ironi)

- Do you guys have like Pizza in Sweden?

Jag förstår inte, alla Amerikaner tror att de bor i "the one and only" landet...

Hur som helst, pizzan var god. Jag försökte verkligen att bara ta en slice. Eller rättare sagt, jag tog bara en. Men Kathy tvingade mig att ta en till. Senare sa Sebastian att maten är jätteviktig och om man inte äter så tror de att man inte tycker om det och blir förudmjukade. Kul, med tanke på att det var köppizza. Hade inte sagt något om hon stått och lagat en gryta i 9 timmar till hela familjen.

Men trots att de har ett konstigt sätt att leva så måste jag säga att den yngre generationen sköter sig väldigt bra. När vi är med familjerna fejkar alla and becomes "mr, miss Perfect". Men så fort man är utanför dörrarna tuggas det tobak, skickas porr och svärs i stora mängder. Det är jättekul!

Efter lunchen så åkte vi till "mal". Köpte underarmor skor (rosa) för 650kr. Asså så sköna, haha! Tillsammans med Sebastian och Robby åkte vi sedan till gymmet vid Sebastians gamla skola. Där träffade han alla sina gamla tränare och det bjöds på ytterligare ett kramkalas. Vi kastade fotboll och jag fick visa mina skills för Robby. Kan ju både kasta och fånga och var tydligen riktigt duktig.... för att vara tjej! Mahaha. Vi gick in och lyfte i gymmet. 

- Ahh, smells like home! sa jag och fick massa skratt tillbaka. 

Det spred sig att Sebastian var på planen och fler om dit för att hälsa. Japp, alla älskar min pojkvän!   



Tuggtobak a la southern



Roby har munnen full!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0