DATE. 2010-11-25

Extra Fluff i Livet

Sitter och pluggar nu och jag kan inte säga att det är fruktansvärt kul... Men jag har en grej som jag bara måste visa! En grej som gör runda hörn på alla papper. Jag köpte den på Walmart när vi var i USA sist och jag älskar den. Frågan i den nuvarande designutlottningen var ju om man gillar runda eller kantiga hörn på bloggen. Jag måste nog svara att jag är en som föredrar runda, mjuka hörn. Men det är nog för att jag gillar gulliga designer mer än fräcka. Och gulliga designer blir sötare när man har runda hörn. Det blir post-it lapparna också ska ni veta :)

Jag älskar den där lilla apparaten! Finns säkert att köpa liknande på Panduro eller liknande men min kommer från USA och bara det sätter lite extra fluff på min tillvaro just precis nu...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0