DATE. 2010-11-13

För mycket uppmärksamhet AVSLUTAD 15/11-10

Ojsan, tack Cecilia för länken och Hej till alla som kommer hit.
Jag förstår att många av er som tittar in är intresserade av ny design till era bloggar och hur mycket jag än vill hjälpa alla så hinner jag inte det. Men jag ska försöka så gott det går. Jag vet hur mycket roligare det blir att blogga när man har en design som man tycker om! 

- Antingen kan ni kolla på de två designerna som lottas ut HÄR! Det kommer fler tävlingar längre fram. Så om ni vill vara säkra på att inte missa det borde ni lägga till mig på Bloglovin. För bådas skull, det blir kul :)

- Eller så kan ni vara med på det här:

På måndag drar jag än av er som kommenterar i just det här inlägget. Vinsten är en specialdesignad header med egna bilder. Det ni ska skriva är "Varför ni vill ha en ny header". Den med bäst och finast anledning vinner.

Kram på er!

sabrinaaaa SAYS...

Hejhej! Ja du hade faktiskt rätt att många kommer hit för att få design och header, jag såg det och ja bah oj den här tjejen kan , xd.



Jag skulle vilja ha en ny header från just dig för att du är den som har gjort den finaste headern jag någonsin har sett. Jag har skaffat bloggar och sedan tagit bort dem för att ingen jag känner kan göra några fina header eller snygga. Headern är viktigaste delen av hela bloggen enligt mig. Jag önskar inte något mer än en header från dig Caroline. Jag vet att jag absolut inte har någon anledning till att vinna den här "tävlingen" för min text, men jag kan alltid hoppas. Man ska aldrig sluta hoppas och det har jag alltid trott på. Men nu är det Din blogg och det är Du som bestämmer.



PUSS & KRAM!



/ sabrinaaaa.

..................................
POSTED. 2010-11-13 -- 22:53:21
Blogg. http://ssabrinaaa.blogg.se/
..................................
Vanessa SAYS...

Snygg design !

..................................
POSTED. 2010-11-14 -- 00:39:32
Blogg. http://mellykaramellen.blogg.se/
..................................
Yohanna SAYS...

SV: Människan har lärt sej att skapa vapen som kan utplåna hela världen vi lever på, smart? Nej.



Vi utrotar djur som har funnits här före oss, bara för att "vi bestämmer".



Jag tror helt klart att vi kommer att skapa våran egen undergång, hur intelligent är det? inte särskilt tycker jag



Jag tror att vi absolut inte är smartast, vi är helt enkelt för egenkära för att ens tänka tanken på att det finns smartare arter.

..................................
POSTED. 2010-11-14 -- 12:18:01
Blogg. http://fireflybaby.blogg.se/
..................................
JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA SAYS...

vilken söt blogg! :)

Var gärna med i min Veckans blogg tävling och få chansen att synas i min meny med bild och länk under en veckas tid! :)

..................................
POSTED. 2010-11-14 -- 13:17:46
Blogg. http://jennyhammarstrom.blogg.se/
..................................
Amandizpandiz ♥ SAYS...

Svar på din kommentar:

Vi kommer in och ger han presenter och mat på sängen, sen hittar vi på något kul! :)



// www.amandizpandiz.blogg.se

..................................
POSTED. 2010-11-14 -- 13:24:52
Blogg. http://amandizpandiz.blogg.se/
..................................
AmandiZPandiZ ! ♥ SAYS...

Haha ah, xd



// www.amandizpandiz.blogg.se

..................................
POSTED. 2010-11-14 -- 13:35:02
Blogg. http://amandizpandiz.blogg.se/
..................................
Elin:) SAYS...

Jag vill så gärna ha en vacker header som känns proffsig, för jag vill ju att fler ska gilla min blogg! Många ser bara på designen om en blogg är bra eller inte, det tycker jag ibland är lite synd att man inte ger alla bloggar en chans. Så är det i riktiga livet också, vissa går mer på utseendet än på innehållet, det är så det är bara. Så nu vill jag, likasom jag vill se bra ut själv, att min blogg får en liten styling av dig! Hade blivit jätteglad då:D

..................................
POSTED. 2010-11-14 -- 19:06:39
Blogg. http://selses.blogg.se/
..................................
elin SAYS...

hej!

jag vill gärna vara med i tävlingen, och anledningen till att jag gärna vill ha en specialdesignad header av dig är att jag har liksom provat några olika headers på min blogg, men aldrig blivit riktigt nöjd. jag går rätt ofta och tänker på olika saker man kan göra för att få en cool header, men aldrig kommit fram till något snyggt som känns mig. headern är ju det första man ser när man kommer till en blogg, och det är i alla fall större chans att jag fastnar för en blogg om den har en snygg header. jag skulle bli otroligt glad om jag blev den lyckliga vinnaren! kram :)

..................................
POSTED. 2010-11-14 -- 22:39:15
Blogg. http://elinlundqvisst.blogg.se/
..................................
Ellen SAYS...

Hej, jag skulle vilja ha en fin och ny header för att jag är trött på den jag har nu. Sen är jag häller inte bra på att göra header för jag har ingen fantasi. När jag såg din blogg första gången, kollade jag på din header först och den är en av dom finaste jag har sett. -Jag vill också ha en fin header, -Jag vill också ha många komentarer, och jag vill ochså ha en fin blogg som dig!<3

Jag tror att, om du hjälper mig kommer jag få mer läsare!!

Kram

..................................
POSTED. 2010-11-15 -- 15:46:47
..................................
Ellen SAYS...

Det var jag som skrev komentaren innan, jag kanske glömde skriva blogg!



Men nu ser du den :D <3



//Ellen <3

..................................
POSTED. 2010-11-15 -- 15:47:53
Blogg. http://mysmileyworld.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0