DATE. 2010-11-23

Jag är jätteledsen att designen blir försenad...

Men det är på grund av att blogg.se är fruktansvärt segt just nu. Det märks kanske inte när man bra läser bloggar men när man håller på med designer och vill göra uppdateringar hela tiden är det fruktansvärt frustrerande när ändringarna inte syns. Så till alla er som väntar på nästa utlottning, ha tålamod! Det kommer snart en design, en mintgrön och om jag får säga det själv, en väldigt fin :)

Kramar
Anonym SAYS...

Vad kul! :)

..................................
POSTED. 2010-11-23 -- 22:12:11
..................................
julia SAYS...

Vad kul! :)

..................................
POSTED. 2010-11-23 -- 22:13:09
Blogg. http://juuuliiias.blogg.se/
..................................
jennifer SAYS...

Hejhej! hittade din blogg nyss, skit fin! Skulle vara väldigt glad om du skulle kunna tänka dig att göra en design åt mig? Och hur mycket du vill ha för en och sånt mm. Mejla gärna eller hör av dig!

skulle betyda mycket.

KRAM Jennifer

..................................
POSTED. 2010-11-23 -- 22:25:47
Blogg. http://jeffelito.blogg.se/
..................................
fillan SAYS...

åh tack så mycket. va roligt att du tycker den va fin. nu blir ja glad:)



kram

..................................
POSTED. 2010-11-24 -- 12:14:21
Blogg. http://fillanotess.blogg.se/
..................................
ebba SAYS...

Hej. :)

jag tycker du har en riktigt fin header, och hela designen är riktigt fin!

jag undrar om du skulle vilja lägga din tid och göra en header till mig. Och om du vill göra en design också. det skulle vara riktigt kul om jag kunde ändra lite på min blogg, jag har haft de så som jag har det nu ett tag.

ha en härlig dag.(:

love, ebba!

..................................
POSTED. 2010-11-25 -- 10:17:47
Blogg. http://ebbbajohanna.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0