DATE. 2011-04-16

Thera Cane: Beställd

Så förhoppningsvis kommer den nästa vecka.

Det är nog, efter bilen, den bästa uppfinning människan har skapat. Man kan masera hela kroppen själv med hjälp av den här kroken och den gör ett bra jobb vill jag lova. Min advisor hade en sådan på sitt kontor och igår när jag skulle gå dig och registrera mig för sommar och höstklasser så fick jag pröva på den. Jag blev helt tagen och bäställde en med en gång för $49 inkl frakt.

Uppdatering: Sebastian tycker att det ser ut som en sexleksak. Det tycker inte jag och förstår inte hur han kan associera en taggig krok med det..? Vad anser ni där hemma? Ska jag skämmas när jag hämtar ut den i receptioen eller inte? Kommer de som jobbar där också tro att det är något snuskigt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0