DATE. 2011-04-05

Who wants to live forever?

I do!

Btw, dålig update från min sida, jag vet. Haft mycket att göra men ändå inte. Det är liksom sådär tillräckligt mycket att göra så att man ska kunna skjuta upp allt till sista dagen. Och då väntar den ökända uppesittarkvällen och dagen efter det så orkar man inte ens vara uppe till åtta. Så då blir det heller inte någon blogging. Dagen efter upptäcker man att man borde ha pluggat dagen innan istället för att sova ikapp och sen är cirkeln sluten. Så har det sätt ut lite nu det senaste.

Men jag tänkte att jag måste ändå dela med mig av förra helgen då jag och pojken min hade lite födelsedagsfirande på Cinccinnati Zoo. Eftersom vi såg många coola och fräsiga djur kan jag omöjligt lägga upp alla i samma inlägg, det hade totalt försört upplevelsen för er där hemma.

Så dagens fräcka djur blir ISBJÖRNARNA! Har en liten filmsnutt också som jag kommer lägga upp så småningom :)

Pöss o Kram








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0