DATE. 2011-08-28

Till alla er som hatar att fylla i udda bokstäver när ni kommenterar och därför aldrig gör det!!

Nu har jag tagit bort det! Så nu är det även möjligt för alla slapptaskar, latmaskar, myglare och slöfockar att lämna en kommentar. Det uppskattas, för jag saknar er och hoppas att ni har det bra där hemma i Schwedetsia!
sofffiii SAYS...

va snäll du e som kallar mig för slapptask, latmask, myglare och slöfock haha här får du din lilla kommentar! :) ska åka till gymmet nu, all alooone! du skulle vart med! pusss

..................................
POSTED. 2011-08-29 -- 15:09:14
..................................
soofii igen SAYS...

man fick visste skriva bokstäver!! o nu har jag gjort de två gånger!! haha

..................................
POSTED. 2011-08-29 -- 15:10:11
..................................
danni SAYS...

åååh äntligen! haha <3

..................................
POSTED. 2011-08-30 -- 07:09:28
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0