DATE. 2011-02-09

Jag är inte så mycket för färg

Jag har kollat i min garderob och man kan verkligen se vilka färger som faller mig mest i smaken. Marlas kläder och hennes sida av rummet är limegröna, orangea, zebra-randigt och knallrosa medans min sida är ljusrosa, brun, vit, beige och grå... Den är något med Amerikaner och skrikiga färger. Matsalen skulle lika gärna kunna vara ett galet rave-party och jag känner mig som en grå mus i barbapappas färgglada värd. Men men, jag antar la att jag inte är så mycket för färger.

Det här är mina favvisar! Min garderob består i princip bara av denna lilla skara med palörer :)

Anonym SAYS...

Sv: ÄNTLIGEN någon som gör samma sak som jag! Finns nästan inget värre...

..................................
POSTED. 2011-02-11 -- 18:38:41
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0