DATE. 2011-07-11

Vill gärna, typ nu, eller nästa sommar, eller nästnästa!?

Jag och mamma har redan bestämt att jag kommer gifta mig i mammas klänning. Men allt annat kommer jag nog få välja själv, tror jag. Längtar gör jag i alla fall, även om absolut inget är planerat. Haha, så ingen som läser får för sig något. Fick bara ett sådant hemskt giftasflipp så jag var tvungen att söka på wedding cakes för att mätta begäret lite.

Tycker att dom här är "lite jag", något sådant vill jag nog ha. Dock skriker det inte speciellt mycket Sebastian. Men försök att hitta en tårta som passar tillsammans med 2 meter lång, 145 kg tung skäggig man? Så det blir nog rosa, i brist på annat...






frida SAYS...

Men en hög och bred tårta blir väl perfekt då, de symoliserar honom lång och biffig och de fina dekorationerna med fina rosa blommor symbolisera dig ;) Kram på dig Carro, hoppas allt är bra med dig och Seb och självklart resten av familjen!

..................................
POSTED. 2011-07-13 -- 22:16:45
Blogg. http://fridabjorkroth.blogspot.com
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0