DATE. 2011-03-15

Morgondagens träning...

... behöver lite inspiration och motivation. Här har vi den!
Tänkte att jag ska åka till VS om en månad och unna mig något raffigt, haha. Om den känslan finns kvar då vill säga. Vi får la se hur bra man lyckas. Den här veckan är i alla fall en nytto-vecka. Dvs, ingen dessert över huvud taget Caroline. Sen till helgen bär det av på en fyra dagar lång hiking trip i Smokey Mountains. 12-13 mil ska vi vandra i bergen med ryggsäckar, minikök och tält. Excited!!!

SUPERBILLIGT! SAYS...

Den till vänster längst upp var läcker!

Besök gärna min säljmarknad med förbaskat bra priser. Kolla runt i kategorierna så är jag säker på att du hittar något som du söker!

Lägg gärna till mib på bloglovin så får du veta dom senaste nyheterna först! :)

Mvh www.svartmarknad.blogg.se

..................................
POSTED. 2011-03-17 -- 17:02:00
Blogg. http://svartmarknad.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0