DATE. 2012-04-03

Life is a duty, complete it.

Det här har jag lovat länge nu, lite bilder på lägenheten våran. Det är lite underligt hur det här har utvecklats. När vi först kom hit så bodde både jag och Sebastian på skolan. Det kändes ju inte riktigt som ens egna plats och man kom aldrig riktigt till ro. Om någon frågade så svarade man lite mer i stil med att "Jag pluggar i USA".

Men nu när vi har våran alldeles egna lägenhet så känns det mer som om vi inte bara pluggar i USA, vi bor i USA. Alla våra saker finns här och jag kan ju erkänna att när jag kommer hem i sommar så kommer jag nog att längta tillbaka till våran lilla lya lite. Det börjar ju kännas lite mer som hemma här. Även om jag saknar alla er där hemma mer än någonsin. Men nu är det bara lite drygt en månad kvar tills jag kommer hem och vädret är fint, så jag överlever ett tag till!!



Haha, det är till och med första gången jag ser bilderna såhär sida vid sida. Jisses vilken skillnad det blev. Vi har lagt ner hur mycket tid som helst för att få det såhär mysigt. För att få väggarna vita har vi, hör och häpna, använt vitt klisterpapper som tapet. Eftersom vi inte fick måla eller tapetsera de elakt fula furuväggarna så kom vi på att om vi täcker för dem med något som går att ta bort utan svårigheter så borde det ju gå bra. Det är verkligen som dag och natt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0