DATE. 2010-08-22

Nu ska ni få se

Jag har suttit och kollat runt i alla mappar med gamla bilder och filmer. Det finns en mapp som jag alltid fastnar vid och det är "Flick-SM Skövde". Flick-SM, hur gamla var vi då, 15? En sak är i alla fall säker, vi betedde oss inte som vi borde gjort i våran ålder. Men jag kan ändå inte låta bli att få ett brett leende på läpparna när jag ser de här filmerna. Så jag bestämde mig för att göra ett litet klipp med mina favoriter...
Det är ytterst svårt att tro att den här lilla skaran med flickor var bäst i Sverige på handboll, både i sin årskull och den över. Vi vann allt!

Jag kommer alltid älska de här flickorna!

- JenU SAYS...

Kul att du kika in och rösta =)

..................................
POSTED. 2010-08-22 -- 18:02:01
Blogg. http://saavefors.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0