DATE. 2010-12-02

Say Hallelujah!

Det kommer bil en sån skön fredag imon, jag känner det. För det första, tentan är avklarad nu så det blir en helt pluggfri dag imon, utan ångest och utan nervositet. För det andra, sista dagen på jobbet för i år och dessutom en fetingsovmorgon dagen efter. För det tredje, kommer Sebastian ner från Karlstad så jag kan till och med få kärlek den här helgen! Det känns så bra nu, det är sådana här dagar som det är kul att leva!

Tentan sög dock, jävligt dålig föreleäsare och det resulterade i ett jävligt dåligt test med otroligt mycket petitessfrågor. Helt sjukt meningslösa frågor, asdåligt! Haha, jag är bitter men hoppfull, go for G...

Hämtade dessutom ut mitt Visum idag. Ojsan vad jag blev snygg på det kortet, faktiskt. Bästa passkort jag någonsin tagit. Man ser inte alls mitt feta hår, breda näsa, runda kinder eller dubbelhakan. Wonderful! Tyra Banks sa en gång att hon blev bokad för ett jobb bara genom att visa sitt passfoto. Jag kan förså det, för om man lyckas bli bra där så har man "det". Jag har i och med det konstaterat, jag har "det" INTE!

Men puss på er!

Julia SAYS...

okej. Jag ska fixa fram några bilder till designen :D

..................................
POSTED. 2010-12-02 -- 17:19:08
Blogg. http://juuuliiias.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0