DATE. 2010-07-31

Snart ska cowboy-hatten på.

Det är vitt väder idag. Himlen bländar mina nyvakna ögon. Dessutom blåser det, så det blir ingen uteritt idag med risk för piskande grenar. Cappi ligger och sover i min säng som vanligt, mamma är ute och springer som vanligt och pappa jobbar... som vanligt. Då borde jag ju också göra som vanligt och åka ut till stallet och se till att min lilla pärla har det bra. Eftersom vi flyttar till USA så kommer jag att bli tvungen att sälja henne. Kommer bli tufft men jag kan inte ha kvar henne, ännu mindre ta med henne. Så jag är rädd att jag inte har något val. Så om någon tycker att hon ser kul och mysig ut är det bara att säga till... 4,5 år e hon, ca 158 cm hög. Om nån vill veta...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0