DATE. 2010-11-06

Gameday

Oj vilken slö dag vi har haft idag jag och Sebastian men efter en hel vecka med jobb och skola är det skönt att bara sitta och inte göra någonting. Men nu börjar det klia i Sebbes fingrar och den senaste timman har han ständigt tjatat om att vi ska åka ner till ICA och köpa chips. Jag vägrar dock sätta mina fötter utanför varma huset. Dessutom så försöker jag förklara för honom att om man har förbränt ca 3,7 kalorier på en hel dag kan man inte mumsa chips. Då kommer man bli väldigt tjock.

Så nu blir det istället till att hejja på Marshall som möter UAB Blazers idag. GO HERD! Dock får vi lyssna på matchen eftersom vi inte har registrerat oss för att få se den. Men vi är lika glada för det :) Tänk, snart sitter jag där i West Virginia och tittar Live. Det kommer bli ball!

Anonym SAYS...

HERD 31 - UAB 17



GO HERD!

..................................
POSTED. 2010-11-07 -- 19:00:14
Blogg. http://www.herdzone.com
..................................
sofia SAYS...

fin blogg :D

..................................
POSTED. 2010-11-15 -- 21:17:12
Blogg. http://sofiasorensen.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0