DATE. 2010-11-28

Nervös

Imorgon är en stor dag då jag skall ansöka om mitt Visum. Jag är så nervös så jag kan kräkas, bokstavligen talat, och det blir inte bättre av att jag saknar ett papper. Som tur är! så öppnar skattemyndigheterna klockan åtta imorgon, så då blir det att traska dit innan jag beger mig till ambassaden klockan nio. Jag hoppas så innerligt att de kan skriva ut personbeviset jag behöver och att jag kan få det på plats med en gång. Annars befarar jag att det är kört för min del och hela resan har varit i onödan. Varför kunde inte ambassaden ligga i Göteborg för...

Dessutom så är det inte alls kul att resa ensam såhär. Man känner sig ganska övergiven på något sätt. Trött som satan är jag också och huvudvärk på det. Längtar tills allt detta är över och tills det att vi sitter på planet till USA. Hoppat att alla spänningar släpper då...

Ni får sova så gott!


hotellrummet är fint i alla fall :)
mell SAYS...

Fin design

..................................
POSTED. 2010-11-29 -- 10:46:56
Blogg. http://mellykaramellen.blogg.se/
..................................
julia SAYS...

Tack så jätte mycket! Hur får jag stilmallen till min blogg? :) Kram

..................................
POSTED. 2010-11-29 -- 17:38:40
Blogg. http://juuuliiias.blogg.se/
..................................
Maria SAYS...

Hejsan.

Lite nyfiken på hur du hittade min blogg?

Säg gärna till nästa gång du har en tävling. Är gärna med och tävlar då!

Ha en bra dag!



Kram Maria

..................................
POSTED. 2010-11-30 -- 10:54:54
Blogg. http://majjabajja.blogg.se/
..................................
MIKAELA SAYS...

sv: tack så mke !

jo jag tror du vet vad du menar med det dära stilmall. är det 900 x 500 ?

ja kan skicka bilder och sånt på msn:)

så kan vi snacka där!

..................................
POSTED. 2010-11-30 -- 11:10:21
Blogg. http://duvethonmikaela.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0