DATE. 2010-09-02

Lördag = Karlstad

På lördag åker jag till Karlstad. Efter en hel dag i skolan så hoppas jag att jag orkar hålla mig vaken under en tre timmars bilresa. Men det kommer vara väldit mycket värt det. Efter tre veckor ifrån varandra så börjar man bli lite kramsugen. Jag längtar tills vi flyttar till USA och får en vardag tillsammans, träffas varje dag. Distans i all ära, men efter ett tag blir man less. Man kan liksom inte ta fårhållandet vidare. I vanliga fall så hade vi nog flyttat ihop vid det här laget, köpt oss en hund och lagat middagar tillsammans på kvällarna. Men tills vidare... får vi nöja oss med några mysiga helger när det passar sig.

Kärlek till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0