DATE. 2011-04-17

Kärt Återseende!

Jag har så enormt mycket att se fram emot när jag kommer hem till sommaren. Inte nog med att jag får träffa min familj och alla mina vänner igen, så kommer även en annan liten kamrat tillbaka till mig. Han har haft två fina år hos sin fodervärd men nu är det dags att gå vidare. Så han kommer spendera sommaren med mig och sen får vi se vart ödet tar oss. Kanske blir det långtidsfoder igen eller så hittar han ett nytt fint hem. Hur som helst så saknar jag hästar och ridning så jag kan spricka så det kommer bli helt underbart att få ha en polle över sommaren. Även om jag har haft ett otroligt halvår här borta och vuxit enormt mycket med alla nya erfarenheter så längtar men även hem enormt mycket. Ju längre man är borta från Sverige, ju mer inser man vilket otroligt fint land det är. Jag är stolt över att vara svensk och jag önskar att vi kunde få lite av den vackra patriotismen som man hittar här i USA. Vi måste börja älska vårat land. Haha! Från hästar till nations-kärlek...

Hur som helst, jag längtar hem till Sveriges fina skogar, medmänsklighet och inte minst, nära och kära!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0