DATE. 2011-08-08

Always get upset

Har ännu en gång konstaterat att havregrynsgröt är det vidrigaste man kan äta. Det är liksom inte tillräckligt äckligt för att man ska avstå helt, som man gör med inälvsmat och sniglar, så man tvingar i sig det, sked för sked. Dessutom tycker jag inte ens att det mättar speciellt länge. Eller rättare sagt, jag märker ingen skillnad senare på  dagen om jag åt vitt fluffigt bröd till frukost eller om jag pinade mig i en halvtimme med tapetklister.

Det enda som talar för grynäcklen är att de går fort att koka ihop och man har en frukost som slutar i ytterst lite disk (vilket gör att man inte behöver plocka bort massa saker). Men jag känner redan nu att det här inte är något som kommer hålla i längden, inte för mig i alla fall.

Ja, jag har försökt med frukt och bär i med. Still not working...




Tycker ni inte att barken ser ut som kanel?? Mums!
frida SAYS...

Carro, jag tycker inte heller om det så mycket. Men om du mosar en banan och har på samt lägger i russin och mjölk i så blir det faktiskt jättegott. Fast då måste du ju gilla banan för att de ska gå ner ;) Prova! Hoppas allt är fint med dig och att du får en bra år i USA :) kram!

..................................
POSTED. 2011-08-08 -- 21:22:34
Blogg. http://fridabjorkroth.blogspot.com
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0