DATE. 2011-08-06

Back to school, back to reality...

Nu har jag bokat biljetten som skall ta mig tillbaka till skolan i Huntington den 20 Augusti. Lite smått passande går planet 06:20 på morgonen, dagen efter Sofias inlyttningstfest! Vad kan passa bättre än att säga hejdå till alla när de är fulla och som allra lyckligast...

Nu tror jag även att jag har kommit på varför jag inte gillar att flyga. Det beror helt enkelt på att jag är rädd för att dö. Efter att 1. bli begravd levande och 2. bli krossad i ett krympande rum så ligger nog "falla från väldigt (VÄLDIGT) hög höjd" högt upp på listan när det kommer till hemska sätt att lämna jordelivet på.

Längst ner på listan hittar vi de lite mer behagliga tillvägagängssätten, fast jag kommer inte på någon som skulle passa mig. Helst vill jag inte dö alls och kommer nog hålla fast vid att jag är odödlig ända tills liekvinnan kommer och hämtar mig. Vet att Woody Allen en gång sa: "Jag vill inte bli odödlig genom mina verk, jag vill bli odödlig genom att aldrig dö". Håller med där, och jag kommer vara hemskt rädd under min flygtur över till andra sidan. Där väntar dock min fina pojk och andra roliga vänner :)



Högt upp i det blå var vi även här, Smooooookey Mountains!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0