DATE. 2011-08-08

Find a Man who calls you beutiful instead of hot...

Idag firar vi två år, jag och Sebastian. Tiden har gått så enormt fort och herre vilka förändringar vi har gått igenom under den här tiden. Vi har tagit oss från Sverige till USA, från distansörhållande till att leva tillsammans med varandra dygnet runt. Min kärlek till Dig bara växer och växer och utan dig vid min sida skulle allt kännas hopplöst. Jag är så stolt över dig och allt du går igenom just nu, utan någon som kramar om dig på kvällarna. Men om två veckor är jag tillbaka i USA och kan peppa dig var eviga dag. Vi är bäst du och jag, det är vi mot världen.

"Om du kysste mig för sista gången
Ta då mitt hjärta med dig när du går
Håll det mot ditt egna
Så ska du få se att det fortfarande slår
"

(en stycke som står på baksidan av ett fotografi som Sebastian fick av mig precis efter att vi blivit tillsammans)









Skönt att man kan ha höga klackar och ändå vara en halvmeter kortare...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0