DATE. 2011-08-26

Lycka, Lycka, Lycka!

Fick ett mail häromdagen angående något helt underbart!!

Marshall University skall starta ett "Equestrian Team"! För er som är mindre insatta, ett ridlag, eller rättare sagt ett ridprogram. Det är möte nästa onsdag och alla som vill får komma. Jag längtar så fruktansvärt mycket att jag får ont i magen. Tänk vad underbart det kommer bli! Skola och hästar tillsammans. Att dessutom få massa vänner som också gillar hästar! Har i och för sig träffat en tjej nu första veckan som heter Kelsey, hon har egen häst och rider fälttävlan. Han sa att jag kunde få följa med henne till stallet när jag vill. Dessutom ska hon gå på Rolex Cup i Lexington nästa år och frågade om jag vill följa med. Om jag vill?!

Jag är så lycklig just nu. Dock hinner jag ju inte gå på  mötet eftersom jag har kvällskurs just den dagen. Men jag har skickat mail till de ansvariga och sagt att jag är intresserad i alla fall. Väntar nu lyriskt på svar! Haha, tänk om allt blir så bra att jag inte ens vill komma hem igen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0