DATE. 2011-08-11

Ny termin, nya klasser, NYTT RUM

Om lite drygt en vecka så sticker jag igen. Hasta la vista baby, så att säga. Det pirrar lite just nu med tanke på allt nytt som kommer i samband med den nya terminen. Det är nästan lika spännande att åka tillbaka nu som det var i vintras när vi åkte dit för första gången.

Det som skiljer den här terminen från den första är:
- Sebastian kommer bo på skolan.
- Fotbollssessongen börjar och det ska bli ENORMT kul att kolla på alla matcher.
- Jag byter rum, till och med byggnad och kommer numera husera i Holderby, istället för Twin Towers som är mer för förstaårs elever.
- Nya spännande klasser som bla speach!? HUR ska det gå säg...
- Jag och älsklingen min ska äntligen ut och leta lägenhet där vi kommer att spendera kommande terminer.

LÄNGTAR!
(men kommer givetvis sakna alla här hemma enormt mycket)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0