DATE. 2011-08-28

Tvätta rent och hänga ut!

Jag älskar min pojkvän mer än något annat, men just nu är jag ursinnig! Jag vill inte hänga ut honom, söta lille Sebbe men ibland!, IBAND! vet jag inte vad som försigår i lilla hjärnkontoret. På något sätt har han fått för sig att man inte behöver tvätta, någonsin! Och att blöta kläder, exempelvis handdukar, inta möglar om de får ligga ostörda i mörka utrymmen. Han har förstört min tvättkorg, MIN FINA BRUNA FLÄTADE TVÄTTKORG. Den är numera fylld med äckelmögel och har sett sina sista dagar. Jag kan inte med säkerthet säga exakt hur länge den blöta handduken har fått frodas längst ner i korgen men en sak är säker. Den har legat tillräckligt länge för att äckelmöglet skall ha kunnat sprida sig från insidan av tvättkorgen till utsidan! Det är vidrigt! Och jag har redan skickat fem rosenrasande sms till älsklingen min.

Det värsta är att jag erbjöd mig att tvätta lite tvätt åt honom eftersom jag ändå hade lite plats över i min nästa laddning. På något sätt fick han det till att "Vad bra, då tar jag med mig all min tvätt så kan jag tvätta den hos dig". Det lät ju bra, men han sa inte att han skulle på fotbollsmöte i fyra timmar. Nu sitter jag här, med hans mögelluktande kläder och en tvättkorg som förgiftar mina luftrör. Men den ska få vara kvar tills han kommer tillbaka. Då ska jag argt lyfta upp den i hans ansikte och låta honom SE vad han har åstadkommit!!

VIDRIGT!!! Nu har jag bara tre vättar kvar. Gissa VEM som ska bjuda på mat idag känner jag. Och nästa helg också för den delen......................... arg!



Det här är alltså undersidan på min FINA FINA tvättkorg. Adjöss med den! Men först ska Sebastian få ta sig en sniff!!!!!!! Och han undrar varför hans tjocktröjor aldrig luktar gott?! Konstigt.... NÄR DOM ÄR FYLLDA MED MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGEL!  Han är en vandrande hälsofara! Tänk vilken bra kondis han kommer få nu när han inte längre andas in äckelpartiklar! Jag är bäst, minst sagt! Och kärleken överlever allt (så länge han fixar en ny tvättis till mig, och det PRONTO!!!)
danni SAYS...

..................................
POSTED. 2011-08-30 -- 07:12:00
..................................
danni SAYS...

hahahaha!

..................................
POSTED. 2011-08-30 -- 07:12:16
..................................
Carro SAYS...

test

..................................
POSTED. 2011-08-31 -- 06:23:26
Blogg. http://r
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0