DATE. 2011-02-09

Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment.

Det finns stunder i livet när allt runtomkring än bara blir lugnt. Ljuden försvinner och man känner sig lugn och lite lycklig. Man tänker inte på något, inget oroar en och det luktar glädje. Det här trädet står precis vid 4th Ave, men varje gång jag går förbi det, stannar upp och tittar så försvinner alla bilar, alla andra som går förbi och alla tankar. Allting blir bara lugnt och trots att det snöade idag så luktade det vår runt omkring trädet.

Idag har jag haft matteprov och projektinlämning. Fick 100% på projekten och matteprovet kändes inte allt för besvärligt. Engelskauppsatsen kom tillbaka med A och kommentaren bäst i klassen så livet går bra. Psykologiprovet igår var dock en enda röra, svåraste provet jag har varit med om men alla andra glädjeämnen i livet tar över just nu så det bekymrar mig inte speciellt mycket just nu.

Kram på er alla där hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0