DATE. 2011-02-18

♥ "Mysse, svenskt godis och fina ord" ♥



Jag har världens absolutaste bästaste och finaste familj! Tänker på dem varja dag och har planerat in en ny tattoo, även den med familjemotiv. För när allt kommer omkring så är familjen allt man har... sin gamla, den nya och den som kommer efter det (barnbarnen och allt det där). Men för att få lite extra pepp så finns det lite mål att uppnå innan det nya lilla konstverket får pryda min kropp.

Love to You <3
Ida Tallhed SAYS...

men alltså det konstiga är ju det att jag såg den först snurra åt höger. hur jag än ansträngde mig så kunde jag inte se den åt et annat håll. Senare så satte jag mig åter igen och kollade på den och då snurrade den åt vänster? :O Så när jag såg att den snurrade åt vänster så ropade jag på min man, jag antog att när den snurrar åt vänster så ser alla den åt vänster, å om den sen byter å snurrar åt höger så ser alla den åt höger. Så hur som helst så ropade jag på min man och samtidigt som jag såg den snurra åt ett håll så såg han den snurra åt andra hållet. Jag bad han till och med visa hur den snurrade så han inte råkade säga höger fast han menade vänster, men nej, ha såg verkligen att den snurrade andra hållet än vad jag såg i samma ögonblick :O



konstigt de där! haha ..



tack så mycket. din blogg är också snygg. har du gjort designen själv?

..................................
POSTED. 2011-02-19 -- 02:06:28
Blogg. http://idatallhed.se
..................................
Linn Karlsson SAYS...

äntligen har jag hittat din blogg carro! du e underbar, skriver so goa inlägg! :) gillar mössan på bilden väldigt mkt, såg en chinise istan med en sådan så frågade vart hon hade köpt den. Hon kunde tyärr varken svenska eller engelska så det var inte så lyckat. vart kommer din ifrån? (:

..................................
POSTED. 2011-02-20 -- 22:34:13
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0