DATE. 2011-02-28

Pinsam Situation

Idag har vi inlämning av vårar andra engelska uppsats. Denna gången var ämnet övervikt och man skulle argumentera för om man tycker att det är på grund av samhället eller individen själv som man blir överviktig. Jag skrev om att det är individens val, vilket jag tycker, men jag ville helst sjunka genom marken eller ändra åsikt när jag väl kom till "Writing Center". En avdelning där man kan få sin text granskad innan man lämnar in den, för att eliminera simpla fel och korrigera meningsbyggnader. Handläggaren jag hade blivit tillägnad idag var givetvis tvungen att vara extremt överviktigt och det fick mig att känna mig otroligt illa till mods med tanke på uppsatsens ämne. Dessutom vet jag med mig att jag ibland skriver på ett ganska hårt sätt för att på något sätt få min åsikt att låta starkare. Så jag var extremt nervös för att kvinnan skulle ta illa vid sig och må dåligt. Jag hoppas verkligen inte att jag förstörde hennes dag...

På väg tillbaka såg jag ett avhugget barbie-ben ligga på marken. Det fick mig att undra hur det kom dig? Jag menar, för det första, vem går ens runt med en barbie i sin väska till att börja med. För det andra, varför sliter man av ena benet och slänger det på marken? Dessutom regnade det ute, vilket fick benet att se väldigt sorgset och ensamt ut. På tal om ingenting...
danni SAYS...

hahaaha kan tänka mig att det såg hemskt ut med benet där i regnet usch!:D

..................................
POSTED. 2011-03-09 -- 23:45:01
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0