DATE. 2011-02-28

Recreation Center

Här kommer lite bilder på skolans gym. Det är verkligen enormt och stor del av det är inte ens med på bild. Så som badavdelningen, gymnastiksalarna och cafét... Det tar ungefär 3,5 minuter för mig att promenera över dit för att träna. Snacka om bekvämlighet!

Jag sog på löparbanan när tog korten och den går runt alla basketplanerna. 7 varv är en mile, dvs 1,6 km, inte så dåligt för att vara inomhus :)



Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n] SAYS...

du råkar inte vara sugen att göra en snygg header åt mig? :) mitt photoshop har för tillfället lagt av :( den ska i så fall vara 950px bred.

i så fall får du ett fint inlägg på min blogg sen <3



skulle vara mycket uppskattat då mitt photoshop lagt av och jag håller på med en lite annan design nu. i atort sett samma som nu, kommer den designen bli, men ändå inte riktigt.



om du är intresserad så mejla mig; [email protected]



annars får jag helt enkelt fixa sen, när mitt PS funkar igen.

..................................
POSTED. 2011-02-28 -- 17:48:28
Blogg. http://idatallhed.se
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0