DATE. 2011-01-09

Då var vi här då...

Efter den längsta flygresan i mitt liv är vi äntligen framme i Kentucky, USA. Alla hämtade upp oss på flyplatsen igår och sen blev det såklart till att äta för att fira att vi hade kommit. Först på Logans och sedan på Texas Roadhouse. Naturligtvis inte direkt efter varandra och på Logans tog jag bara en liten potatissoppa, jag har ju trots allt lovat mamma att hålla mig borta från friterat och pommes. Haha!

Vi åkte till AT&T för att köpa nya telefoner. NATURLIGTVIS var iPhone4 slut så vi får vänta till på fredag. Tills dess har vi var sin urful Samsung för 100 spännisar. Det är helt sjukt att familjen som tar hand om oss erbjöd sig att betala för våra telefoner och våra räkningar. Det tog en halvtimma för mig att förklara att jag mer än gärna betalade för mig själv. De är så snälla så jag vet inte vad... Inte nog med det så är de roliga också. Men vi måste fortfarande sova i skillda rum, haha!! Jesus ni vet... han bestämmer här!

Idag ska vi åka till Marshall för att checka in i mitt rum och kanske se min nya rumskompis om hon har kommit än. Otroligt spännande! Men först måste jag verkligen duscha. Jag var så trött igår att jag somnade direkt när vi kom hem, så jag har inte duschat på tre dygn nu. Måste jag förklara hur jag känner mig? Om ni ser på bilderna kan ni ju föreställa er hur fett mitt hår är idag...

Jag hör av mig ikväll igen när jag har varit på skolan :)

sofia SAYS...

fasen va kul carro! så glad för dig o sebbe:D

..................................
POSTED. 2011-01-09 -- 22:33:16
..................................
frida SAYS...

Carro du är så fin!

Kommer följa din blogg slavist nu när du är där borta, hoppas du kommer få det jättebra! Kram

..................................
POSTED. 2011-01-10 -- 11:21:00
Blogg. http://fridabjorkroth.blogspot.com
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0