DATE. 2011-01-08

Flyga Flygplan

Det är precis det vi inte gör just nu...
Hej Mamma och Pappa. Vill bara säga att allt är hur bra som helst och vi har redan fått vänner, men på flygplatsen.... En liten snöstorm i Huntington har satt käppar i hjulen för oss så det blir till att sova på flygplatsen inatt tills klockan blir åtta. Den är ett just nu så det blir en jobbig kväll. Men alla är så trevliga mot oss och vi har fått lite vaniljkaffe från Starbucks. Det roliga var att vi hade bara fem minuter kvar på resan när de säger att vi är tvungna att vända för att vi inte kunde landa. Sebastian sov hela vägen och när vi fick det meddelandet så var han nog inte riktigt vaken. För när vi landade i Charlotte igen så trodde han att vi var framme. Haha, han blev lite grinig när han insåg att vi just hade flygit i tre timmar helt i onödan och att vi kommer få spendera resten av natten i hårda stolar.
Menmen, jag träffade en mamma vars son också går på Marshall, så hon ska be honom att guida oss runt lite. Plus att jag fick ett telefonnummer till en dam som sa att om jag någonsin behöver hjälp med något så är det bara att ringa. Jag älskar det här landet!!!
Saknar er alla där hemma enormt mycket men jag längtar inte hem än. Puss På Er!
mamma SAYS...

Hej Ann ringde i morse och informerade oss om detta för de ringde flygplatsen och fick denna info

kan ni inte köpa en telefon på flygplatsen som vi kan ringa till puss o kram Mamma o papps



har ni fått någon ny tid för flyget

..................................
POSTED. 2011-01-08 -- 10:37:05
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0