DATE. 2011-01-24

Helgpromenad

Sebastian sov hos mig i helgen och det var väl behövt med lite kärlek just nu. Vi har precis fått reda på att Sebastian inte kommer få börja träna med fotbollslaget förrän i Maj så vi var lite nere. Men delad sorg svider inte lika mycket så det blev en mysig helg i alla fall. Det var många som åkte hem den här helgen, inklusive Marla så vi fick rummet för oss själva. Vilket var tur! För det var inte roligt att dela en 90 säng... Vi försökte men utan lycklig utgång så Sebastian sov i Marlas säng.

I lördags promenerade vi bort våra känslor på Huntingtons gator. Det var rysligt kallt och blåste mycket så det blev ingen lång historia. Dock var det skönt att få se något annat än skolan och lära känna området lite...





Här slösar vi inte på utrymme...


Sororities!! Här er deras hus...





Råkar du i knipa finns det stolpar utplacerade med jämna mellanrum. Dessa stolpar är förprogrammerade att ringa till Polisen och de kan med en gång se vart man befinner sig. Det är ju bra :)


Mitt ABSOLUTA favoritträd på campus! Det är helt vitt och otroligt vackert. Jag får en sådan underbar känsla varje gång jag går förbi det.
Ida Tallhed SAYS...

nu har jag kollat igenom din blogg lite. tipsat om ett inlägg från dig i min blogg. nu hamnar du helt klart på min lista över bloggfavoriter! :D dom är få i listan, men väl utvalda! (bloggfsvoriter hos mig hittar du i min dropdown meny!)

..................................
POSTED. 2011-02-19 -- 02:21:26
Blogg. http://idatallhed.se
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0