DATE. 2011-01-27

Mot toppen va det ja...

Hittills har jag fått A på allt jag gör! Vet inte riktigt varför, jag tror att det är en blandning av min insats och medlidande från lärarnas sida. Jag är ganska så bra på att låta hjälplös och söt och idag lyckades jag hålla en presentation med betyget 30/25. Jag fick alltså 5 poäng mer än vad man ens kunde få? Yippie eller!? Jag kan i alla fall, med all säkerhet säga, att det var ett av de sämre framträdanden jag har gjort. Men som sagt, gullig och hjälplös fungerar.... Haha! Annars brukar jag köra med "I'm not dumb, I just don't know any words to describe it!". För något måste jag säga, annars fattar de inte att jag är från ett annat land, så bra pratar jag. Haha, det var det som ja fruktade mest innan jag åkte. Att folk inte skulle höra att jag från ett annat land och tro att jag bara var en obegåvad Amerikan som inte kunde några coola ord.

Svåraste klassen blir utan tvekan psykologi. För det första föll inte läraren för min söta och hjälplösa attityd, dessutom består kursen enbart av ord som jag inte kan uttala eller förstå. Så det här blir inte så kul!


frida SAYS...

Du är så duktig Carro! Jag följer dig via bloggen! Massa kramar!

..................................
POSTED. 2011-01-27 -- 09:51:32
Blogg. http://fridabjorkroth.blogspot.com
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0