DATE. 2011-01-31

Nu sitter jag här med min vaniljlatte från Starbucks

USCH! Jag kommer ha den värsta dagen på länge idag. Jag satt uppe till 04:20 inatt och pluggade samtidigt som jag var tvungen att gå upp med tuppen klockan 07:00 för att träffa min tutor och gå igenom min första engelska-uppsats. "I look like death" som Marla skulle ha sagt och skolan slutar inte förrän halv sju ikväll! Snart ska jag ta en liten power-nap men tänkte visa er lite bilder från helgen som var rätt så händelserik. Vi solade på solarium, gjorde våra naglar, åkte till Walmart och möblerade våra rum. Det pågår en tävling i huset just nu, snyggast dorm-room. Jag och Marla satsar hårt och har hittills den ballaste möbleringen.

Men men, jag dör av tötthet just nu så jag säger Over and Out med fyra bilder:

(PS. den sista bilden är på Marla (tv) och Alexis (th) DS.)
(PS2. jag gillar inte Alexis så mycket och håller tummarna för att ingen använder google translate DS.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0