DATE. 2011-01-14

Sebastian blev lagom glad

Det var så otroligt klockrent. Innan jag lämnade Sverige så medgav jag att jag gillar Twilight och inte minst Taylor Lautner som spelat Jacob haha. Till Sebastians stora förskräckelse så hade Mikayla en fullsize Taylor fastklistrad på väggen i sitt rum. Det rummet som jag lyckligtvis sover i när jag är hemma hos familjen Johnson! Gissa om jag sov gott den kvällen... haha!


Om jag hade varit Bella så hade jag lätt gått över till Vargarna med en gång... Gillar inte riktigt killar som glittrar i solljus. PUNKT
Sandra Ring / Nacinovic SAYS...

Asså han är ju sååååå snygg!! NAM-NAM-NAM!!!!!

..................................
POSTED. 2011-01-14 -- 19:36:01
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0