DATE. 2011-01-13

Tada!!

Nu ska ni äntligen få se hur mitt och Marlas rum ser ut. Hennes sida är lite mer personlig och än så länge kan man bara se ett stort glittrigt M på våran dörr. Men det kommer vi ändra på så småningom. Ni förstår nog inte hur upptagen jag är just nu, haha! Jag har ändrat mitt schema så att alla mina dagar börjar klockan elva. Men på måndagar slutar jag inte förrän halv sju på kvällen. Jag fasar för dessa dagar men jag klagar inte, jag har inte mått såhär bra på länge. Dessutom behöver jag inte träna på kvällarna längre, jag har gott om tid att få detta gjort på morgonen.

Ni ska se vårat gym! Vi kallar det "The Rec"... tre våningar, fyra basketplaner, pool, tre squashbanor där man även spelar volleyboll. På övervåningarna finns det så mycket maskiner så man går vilse och dessutom en löparbana som går runt hela byggnaden på insidan. Så när man promenerar runt tittar man ner på alla som spelar basket. När man springer på löparbanden finns det två TV-skärmar, en för program och en simulator. Den visar hela tiden en riktigt löparbana, var man befinner sig och hur många varv man har sprungit. Dessutom har varje maskin en iPod laddare installerad så man kan ladda sin telefon eller mp3 medans man tränar. Ett skolgym som slår alla gym i hela Sverige... Jag lovar att posta lite bilder så att ni kan se hur fräckt det är!

Dessutom är jag så jäkla nöjd med mig själv just nu. De två testen jag pratade om i matte och engelska... jag fick högsta poäng på båda!!! Det innebär att jag kan hoppa över två kurser och gå vidare till College of Business redan till hösten. Jag sparar alltså både tid och pengar på detta, dessutom fick jag en riktig självförtroendeboost på köpet. Min tutor var jätteimponerad så jag svävar på moln just nu!

Menmen, nog med tjöt! Här kommer bilderna. Älskar min säng btw och det söta hjärtat, det fick jag av Sebastian när jag flyttade in <3. Det är fyllt med choklad men jag har inte hjärta att öppna det. Det får vi göra tillsammans så fort han också kommer till skolan. Alla papper är inte klara än men förhoppningsvis flyttar han in på fredag!

Puss och Kram på er!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0