DATE. 2011-07-01

Bebis-Kväll

Jag kommer nog inte få nåon egen bebis på ett par år även om både jag och Sebastian letar efter fina namn hela tiden. Just nu har vi Freja och Cornelia till tjejen och Liam till killen. Mamma och Pappa blir alltid lite oroliga när jag börjar fråga vilka namn de tycker är fina men som sagt, det får nog vänta i något år. Men innan jag är 25 ska jag i alla fall ha en bebbe, Det har jag bestämt!

Eller så kanske jag ändrar mig efter ikväll (högst osannolikt). Jag ska nämligen få vara barnvakt för första gången i hela mitt liv och jag är så enormt örväntansfull. Lilla Elvin skall vara hos mig ikväll medans hans mamma och pappa får lite välförtjänt kvalitetstid. Jag är så spänd och det ska bli så roligt, verkligen! Hade varit ännu underbarare om Sebastian var hemm också, då hade vi verkligen kunnat känna på familjelivet! Å andra sidan behövs det inte, jag vet att han kommer bli den bästa pappan i världen. Saknar honom enormt mycket och det är nästan två månader kvar tills vi ses igen, känns som en evighet!

Men, nu har jag allt fokus på barnvaktsrollen och detta kommer bli en underbar kväll!



Sebastian, Elvin & Jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0