DATE. 2011-06-14

Ha den äran hurru!

Idag fyller brorsans flickvän år, aka minimee, haha. (titta på min profilbild så ser ni hur lika vi e) Så eftersom jag har en så enormt välläst och omtyckt blogg ska jag informera allmänheten om detta. GRATTIS PÅ 18 ÅRSDAGEN SANDRA!!!

Snart ska vi hem till henne och äta födelsedagsmiddag á la Balkan! Det blir gott, det vet jag!

Ni kan ju gissa vem som ska få kaninen?? Och Sandra, om du läser, jag hoppas du bli lycklig!!! Varsågod!



paintball på landet förra året
emilia SAYS...

åh, den var spännande! typ gamla blogginlägg eller nån händelse? eller har jag fri tolkning på den? :D

..................................
POSTED. 2011-06-14 -- 15:05:57
Blogg. http://nollfemnolltva.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0