DATE. 2011-03-13

Feeeed Mee!



Lite dålig update det senaste men jag behövde lite tid till att andas ut. Haft hela veckan fylld med midterms och nu i helgen har Sebastian varit här och sussat över. Inatt ställde vi om klockan, drog fram den en timma, så gissa om jag och Sebb fick en chock inatt när vi kollade på film. Helt plötsligt var klockan halv fyra och vi hade ingen aning om hur tiden hade kunnat rusa iväg så fort. Nu vet vi...

Jag gillar inte helgerna på campus. På något sätt har alla fått för sig att frukost är för veklingar och ingen går upp föra klockan ett för att äta. Saken är den att cafet är stängt mellan ett och fyra så på helgerna äter jag inte mitt första mål förrän vid halv fem. Jag klarar inte rikgtigt av det, samtidigt som jag inte vill gå bort till matsalen och sitta och äta själv. Problem!

Hur som helst, nu har vi i alla fall ätit och om en liten stund ska jag gå bort till rec och träna. Marla och Alexis ska iväg och sola, men min hud behöver vila lite från solariet. Maha!

Förresten, jag var hos frissan igår. Första och sista gången. Från och med nu klipper jag mig bara i Sverige. Jag fick gula, randiga slingor som knappt syns och hon toppade håret så dåligt att det fortfarande är slitet. Bortkastade pengar och massa besvikelse-krydda på det!

Saknar er alla väldigt mycket. Nu längtar jag hem!
frida SAYS...

Fina fina Carro :) hoppas att du har det bra! kram på dig

..................................
POSTED. 2011-03-14 -- 08:58:57
Blogg. http://fridabjorkroth.blogspot.com
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0