DATE. 2011-05-27

I helgen kommer han hem!

Som jag ser fram emot detta!

Dessutom har han blivit så fin och hans fodervärdar har tagit så enormt bra hand om honom. Jag är verkligen lyckligt lottad som har haft turen att hitta två så bra hem till mina pollar. Även Zidney's nya familj är helt underbar så man kan ju inget annat än att le. Känns så bra att veta att ens små kärlekar har det bra även om man inte är där med dem.



Jag brukar säga att han är väldigt fin för att vara en fjording. Det är dock lite orättvist sagt. Tycker snarare att han är fin för att vara vilken häst som helst! Lilla ponny-hjärtat... haha. vad töntig man kan vara men det ska verkligen bli kul att få tillbaka honom. Under sommaren också som är den absolut bästa tiden på året. Det ska njutas i fulla drag för jag vet att jag kommer sakna hästarna igen när jag åker tillbaka till the United States i augusti.
JaninaEnglund♥ SAYS...

Tack så jätte mycket! :)

Fin blogg förresten.

Kram

..................................
POSTED. 2011-05-27 -- 18:32:46
Blogg. http://janinaenglund.blogg.se/
..................................
Lisa - if you never try, you'll never succeed! SAYS...

Svaren på frågestunden har kommit ut :)

gå in och se vad jag svarade på din/dina frågor :)

Kram ♥

..................................
POSTED. 2011-05-27 -- 19:35:06
Blogg. http://lizaaaah.blogg.se/
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0