DATE. 2011-05-07

Könsrollerna är tydliga men nu är tävlingen igång!

Sebastian har varit på middag med laget. De var hemma hos en annan lineman som hade en egen lägenhet tillsammans med sin flickvän. Tydligen var det då även flickvännen med stort F?! Och inte nödvändigtvis bara för hennes egna pojkvän för jag fick höra både det ena och det andra när min man kom hem. Hon lagade tydligen världens godaste mat, bjöd på allt och var dessutom söt och rolig... Det var hittan och dittan och det gick mig på nerverna. Just nu känner jag mig verkligen som Den som är Den! The Game Is On! Hela sommaren ska formen finslipas. Det ska lagas mat, läras recept, tränas och pimpas. När jag kommer tillbaka till USA är det våran tur att bjuda. Jag ska toppa det här på alla möjliga vis även om jag måste gå så längt som jonglering, barnzoo OCH ponnyridnign på samma gång. Det här är helhjärtat mina vänner, helhjärtat och allvarligt PUNKT



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0