DATE. 2011-05-06

Sången dom spelar när filmen är slut

Nu är skolan sluuuuut! Jag kan inte riktigt förstå det, att ett halvår kan gå så fort... och så bra! Jag fick A i alla mina ämnen och överraskade till och med mig själv med detta. Jag förväntade mig inte så mycket, men det visar la bara att det värsta man kan göra är att underskatta sig själv. Jag är redan astaggad inför nästa termin plus att jag kommer ta en sommarkurs på distans. När den är avklarad så har jag redan läst in ett helt halvår och kommer starta som sophomore efter sommaren, precis som alla andra.

Men först ska det bli så underbart att få komma hem till det bruna huset mitt i backen. Träffa familj, vovve och vänner och bara hitta på kul. Hästen kommer tillbaka och förhoppningsvis kommer livet flyta på av bara farten. Det känns så bra nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0