DATE. 2011-10-03

God morgon!

Soligt är det idag, men lite kallt. Sebastian har redan gett sig av men jag kan sova en timma till... Underbart! Men sen har jag massa massa plugg att ta tag i.

Imorgon har jag speech och på torsdag ska en uppsats in. Jag har inte börjat på något än men det är som vanligt med andra ord. By the way Danni, jag har lagt till dig på Skype nu :)

 

kaffehörnan SAYS...

Gomorron

Jaså du har inte börjat än, hoppas du hinner

kram

..................................
POSTED. 2011-10-04 -- 09:20:46
Blogg. http://www.kaffehornan.se
..................................
kaffehörnan SAYS...

Då har jag gjort iordning ett inlägg om din fråga

Varför jag satt modell och länkat till din blogg

Kommer ut vid 15 idag

..................................
POSTED. 2011-10-04 -- 10:15:10
Blogg. http://www.kaffehornan.se
..................................
Anonym SAYS...

bra carro det tog sin lilla tid!;) haha förresten hörde om skrivbordet i lägenheten! usch va obehagligt!

..................................
POSTED. 2011-11-18 -- 12:17:32
..................................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0