DATE. 2011-09-17

Bättre sent...









Ser ni den lilla rosa pilen... :)





Lite bilder från första hemmamatchen för den här sessongen. Marshall mötte Southern Miss och vann med 36-30. Skööönt att första matchen jag  såg live blev en vinst. Har lite filmer också men efter den här mardrömsveckan så orkar jag inte lägga upp dem. Kanske kommer upp något i helgen men vi får se...

Sebastian och laget åkte iväg till Ohio tidigare idag så jag är helt ensammen här just nu. De möter Ohio University (inte Ohio State som många tror). Matchen sänds på TV och eftersom jag har plugg upp över öronen så kommer jag sitta på rummet och kolla.

Saknar er alla där hemma! Särskilt dagar som den här när allt bara är tråkigt och ensamt. Fick i alla fall tvättat all min tvätt idag vilket känns helt underbart. Har även städat rummet eftersom det hann bli en himlans oreda bara på en stressig vecka. Undra då hur det blir nästa vecka då jag har två stora prov och en redovisning. Ajaj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0