DATE. 2011-09-10

We are...

Åhh, jag har så mycket att ta igen, så mycket att berätta för er där hemma. Får nog ta en riktig bloggardag snart och bara dela med mig av allt. Men just nu är det bara dagens match jag kommer prata om!

För en liten stund sedan anlände båda lagen till skolan med poliseskort och orkesterspel. Det är ett sådant pådrag och jag kan inte riktigt förstå att vi är här och får uppleva allt. Det är så långt ifrån Sverige man kan komma. Utanför fönstret går elever och familjer och sjunger “WE ARE...“

... till följd av ett högt “MARSHALL“ och man får gåshud! Alla bär gröna kläder och solen skiner.

Fick dock ett litet utbrott imorse när jag insåg att jag kommer missa inledningen på matchen. De jag ska gå på matchen med jobbar till fyra och matchen börjar halv fyra. Eftersom alternativet “Gå själv’ är uteslutet så får jag vänta tills de är klara. Men å andra sidan, det kommer fler hemmamatcher och när allt kommer omkring så hade det ju nästan varit synd att få uppleva allt nu på en och samma gång. Med andra ord, jag försöker se det från den ljusa sidan!

Nu skall jag bara platta håret, sen skall jag möta upp Jerome och bege mig till Arenan för att hejja på vårat fina lag och min bästa pojkvän! Stora kameran åker med så ikväll kommer det massa bilder som ni där hemma kan få frossa i...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0