DATE. 2012-04-10

Bakesale och Macroprov

Idag blir det ingen Rugby för mig. Lite ledsamt med tanke på att jag gillar Rugby träningarna. Men jag hade alldeles totalt fullständigt glömt bort att vi har Macroekonomi-prov ikväll så det blir till att sitta hemma och läsa fram tills dess. TUR att man är aktiv på lektionerna, annars hade det varit mycket att ta in på några timmar. Men det ska nog gå bra det här. Första gången jag har glömt något sådan här. Får mig att känna mig väldigt oansvarig faktiskt. Haha, mår dåligt. Lovar mig själv nu att det aldrig ska hända igen, ALDRIG!!! Måste börja använda min kalender igen känner jag.

Sen har vi bakesale idag och imon också, för att få in lite pengar till vårat kära lag så vi kan spela matcher. I två dagar nu har vi bakat och förberett så hoppas att vi får in lite pengar nu också. Pengar gillar vi.... Maha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0