DATE. 2012-04-17

Hett Hett Hett



Jättebra TV-serie som börjat nu! Lite töntig och inget genusperspektiv men jag gillar den. Den är liksom lite kryddig...

Och på tal om filmer. Visste ni att Katniss i filmen Hungergames är från våra hoods... Asså inte själva skådespelerskan, utan karaktären hon spelar. District 12 representerar Appalachian området, och vi bor mitt i det. Cooooooool!! En anna Coooooool grej som inte har med film att göra är att snubben som gjorde sista TD i Super Bowl Finalen var och lirade lite på våran skola för några veckor sedan. Jag glömde att säga det till er men nu när jag började prata om alla coooooola saker så kom jag på det. Jag är sååååå Cooooooool. Och inte nog med det, den här Cooooooooola bruden kommer snart hem!!!!

WIIIIIIIIIIIEEEEE!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0